- Item : Cybersaver- suport
- Versiune : 1.0.3
- Data ultimei versiuni : ianuarie 2024
- Copyright : Cybersaver
Întâmpinați probleme cu aplicațiile Cybersaver pentru acasă și birou Încercați să găsiți o soluție mai jos. Dacă trebuie să contactați Serviciul clienți, selectați cel mai convenabil canal de comunicare în partea de jos a paginii.
Cum se instalează aplicația
Aplicația CYBERSAVER PC PROTECTION Anti-Virus este instalată pe computerul dvs. în modul interactiv, utilizând Expertul de configurare și eliminare. Expertul este format dintr-o serie de pagini (pași) prin care puteți naviga făcând clic pe butoanele Înapoi și Următorul. Pentru a închide Instrumentul după finalizare, faceți clic pe butonul Finalizat. Pentru a opri activitatea expertului în orice pas de instalare, închideți fereastra expertului. Numărul și ordinea pașilor din Expertul de configurare depind de regiunea în care instalați aplicația. Dacă instalați aplicația în Uniunea Europeană, Expertul vă va solicita să acceptați acorduri suplimentare privind modul în care sunt prelucrate datele dvs. personale.
Dacă aplicația va fi utilizată pentru protecția mai multor computere (numărul maxim de computere depinzând de Acordul de licență pentru utilizatorul final), procedura de instalare va fi identică pe toate computerele.
Instalarea aplicației cu ajutorul fișierului cu executare automată
Pentru a instala Kaspersky Anti-Virus utilizând fișierul cu executare automată:
1. Faceți clic pe butonul Descărcare și instalare în fereastra de descărcare a aplicației.
2. În cazul în care descărcarea eșuează, faceți clic pe linkul Descărcare și instalare manuală de pe site-ul web, pentru a accesa un site web de unde veți putea descărca aplicația manual.
Aplicația este apoi instalată cu ajutorul Expertului de configurare și eliminare standard.
Împreună cu aplicația mai sunt instalate inserturi pentru browsere, pentru a asigura o navigare sigură pe internet.
Instalarea aplicației din linia de comandă
Puteți instala CYBERSAVER din linia de comandă.
Anumite comenzi pot fi executate numai din contul de administrator.
Sintaxa liniei de comandă:
calea către fișierul pachetului de instalare [parametri]
Instrucțiunile detaliate și lista setărilor de instalare sunt disponibile pe site-ul web Suport tehnic
Cum puteți configura notificările aplicației
Cum se configurează livrarea notificărilor
- Deschideți fereastra principală a aplicației.
- Faceți clic pe butonul din partea de jos a ferestrei.
Se va deschide fereastra Setări.
- Selectați secțiunea Interfață.
- În blocul Notificări, faceți clic pe linkul Setări notificări pentru a merge la fereastra cu setările notificărilor.
- Selectați componenta din lista din partea stângă.
- În partea dreaptă a ferestrei este afișată o listă de evenimente care pot să se producă în timpul funcționării acestei componente.
- Alegeți un eveniment din listă și bifați următoarele casete de selectare:
- Salvare în raport local. Când se produce evenimentul, informațiile despre acest eveniment vor fi scrise într-un raport care este stocat în computerul local.
- Notificare pe ecran. Când se produce evenimentul, o notificare pop-up este afișată deasupra pictogramei aplicației, în zona de notificare din bara de activități.
Puteți utiliza lista verticală din colțul din stânga jos pentru a indica ce notificări doriți să salvați în raportul local:
- În mod implicit. Când este selectată această opțiune, raportul generat va salva evenimentele alese de experții Kaspersky.
- Manual. Această opțiune este selectată automat dacă veți configura capabilitatea să salveze manual evenimentele într-un raport.
- Critic. Când este selectată această opțiune, raportul generat va salva Evenimente critice (inclusiv Evenimente de funcționare defectuoasă a aplicației pentru componentele Auditare sistem și Control aplicații).
- Important. Când este selectată această opțiune, raportul generat va salva Evenimente critice (inclusiv Evenimente de funcționare defectuoasă a aplicației pentru componentele Auditare sistem și Control aplicații) și Avertismente.
- Informațional. Când este selectată această opțiune, raportul generat va salva toate evenimentele.
Cum se activează notificările audioCum se activează notificările audio
- Deschideți fereastra principală a aplicației.
- Faceți clic pe butonul din partea de jos a ferestrei.
Se va deschide fereastra Setări.
- Selectați secțiunea Interfață.
- În blocul Notificări, bifați caseta de selectare Activare notificări audio.
Pentru a schimba semnalul audio implicit la tipul „guițat”, introduceți textul IDKFA în fereastra Despre.
Cum se protejează prin parolă accesul la funcțiile de administrare
Același computer poate fi împărțit de mai mulți utilizatori cu niveluri diferite de experiență și de cunoștințe în utilizarea computerului. Accesul nerestricționat al diferiților utilizatori la Cybersaver și la setările sale poate compromite nivelul de securitate al computerului.
Pentru a restricționa accesul la aplicație, puteți defini o parolă de administrator pentru contul Cybersaver. Acest utilizator are drepturi nelimitate să gestioneze și să modifice setările componentei Cybersaver și să aloce permisiuni de acces la aplicații altor utilizatori. După ce creați o parolă pentru Cybersaver, puteți aloca permisiuni de acces la aplicații diferiților utilizatori sau diferitelor grupuri de utilizatori.
Pentru a crea o parolă de administrator CYBERSAVER:
- Deschideți fereastra principală a aplicației.
- Faceți clic pe butonul din partea de jos a ferestrei.
Se va deschide fereastra Setări.
- Selectați secțiunea Interfață.
- Comutați butonul Protecție prin parolă la Pornit.
- În fereastra deschisă, completați câmpurile Nume utilizator (este recomandat KLAdmin), Introducere parolă și Confirmare parolă.
Sfaturi pentru crearea unei parole puternice:
- Parola trebuie să conțină cel puțin opt și nu mai mult de 128 de caractere.
- Parola conține minimum o cifră.
- Parola conține atât litere mici, cât și majuscule.
- Parola trebuie să conțină cel puțin un caracter special (de exemplu: ! @ # $% ^ & *).
- Faceți clic pe OK.
O parolă uitată nu poate fi recuperată. Dacă v-ați uitat parola, contactați serviciul de Suport tehnic
Utilizatorul Cybersaver poate atribui permisiuni următorilor utilizatori și grupuri de utilizatori:
1. Grupul de utilizatori Oricine. Acest grup include toți utilizatorii sistemului de operare. Dacă acordați acestui grup permisiunea de a efectua o anumită acțiune, atunci utilizatorilor grupului li se va permite întotdeauna să efectueze această acțiune, chiar dacă un anumit utilizator sau un grup de utilizatori aparținând grupului de utilizatori Oricine nu are permisiunea individuală de a efectua acțiunea. În mod implicit, membrii grupului Oricine nu au voie să efectueze nicio acțiune.
2.
Cerințe generale
1500 MO spațiu liber pe unitatea de hard disk
Procesor care acceptă setul de instrucțiuni SSE2
Acces la internet (pentru instalarea și activarea aplicației, pentru a utiliza KSN și pentru actualizarea modulelor de baze de date și de aplicații).
Microsoft Windows® Installer 4.5 sau o versiune mai recentă
Microsoft .NET Framework 4 sau o versiune mai recentă
Cerințe privind sistemul de operare
În această secțiune, veți afla despre configurarea de bază a aplicației, inclusiv configurarea notificărilor și a interfeței utilizatorului și cum să remediați problemele de securitate care pot apărea.
- Evaluarea stării de protecție a computerului și rezolvarea problemelor de securitate Problemele cu protecția computerului sunt semnalizate printr-un indicator aflat în partea de sus a ferestrei principale a aplicației. Verde indică faptul că computerul dvs. este protejat. Galben indică faptul că există probleme de protecție, iar roșul indică faptul că securitatea computerului dvs. prezintă un risc important. Se recomandă să remediați problemele și amenințările la adresa securității imediat. Cele mai importante recomandări sunt afișate în fereastra principală a aplicației. Fiecare card de recomandare conține o categorie de problemă. Pentru a vedea lista completă de recomandări, deschide fereastra Centru de notificări făcând clic pe butonul Detalii. Această fereastră furnizează informații detaliate privind starea de protecție a computerului și sugerează posibile acțiuni de remediere a problemelor și amenințărilor. Problemele de protecție sunt grupate după categorii. Pentru fiecare problemă, se afișează o listă de acțiuni care le puteți efectua pentru rezolvarea problemei. Secțiunea Stare afișează informații despre starea de protecție a computerului și starea abonamentului. Dacă sunt detectate probleme care trebuie rezolvate, un buton Remediere este afișat lângă notificare; puteți remedia problemele de securitate făcând clic pe acest buton. Secțiunea Recomandări prezintă acțiunile care ar trebui efectuate pentru optimizarea funcționării aplicației și utilizarea mai eficientă a acesteia. Secțiunea Noutăți afișează știri despre securitatea cibernetică. Făcând clic pe butonul Afișează N de recomandări ignorate sunt afișate notificările pentru care s-a aplicat acțiunea Ignoră. Notificările ignorate nu schimbă culoarea indicatorului de protecție din fereastra principală a aplicației.
- Cum se remediază problemele de securitate pe PC-ul dvs.: Pentru a remedia problemele de securitate pe PC-ul dvs.: Deschideți fereastra principală a aplicației. Faceți clci pe linkul Detalii în partea de sus a ferestrei principale a aplicației, pentru a accesa fereastra Centru de notificări. Accesează secțiunea Stare. Această secțiune afișează problemele de securitate de pe Pc-ul dvs. Selectați o problemă din listă și faceți clic pe un buton de acțiune, de ex. Remediere. Selectați Ignoră din lista verticală dacă nu doriți să remediați această problemă acum. Puteți vizualiza lista de notificări ignorate mai târziu, făcând clic pe butonul Afișează N notificări ignorate. Accesează secțiunea Recomandări. Această secțiune afișează recomandările care nu sunt obligatorii, dar vă vor ajuta să optimizați utilizarea aplicației și să protejați mai bine PC-ul. Selectați o sugestie din listă. Faceți clic pe butonul de lângă o acțiune; de exemplu, faceți clic pe butonul Activează de lângă sugestia Vrei să scapi de reclamele pop-up enervante?. Accesează secțiunea Noutăți. În această secțiune, veți găsi noutăți din domeniul securității cibernetice. Utilizați butoanele de navigare pentru a citi următoarea știre sau pentru a reveni la știrea anterioară..
- Jurnalul de activitate al aplicației și raportul detaliat În fereastra principală, puteți vizualiza o scurtă prezentare generală a tuturor acțiunilor efectuate de aplicație în timpul funcționării. Aceste informații vă ajută să înțelegeți exact cum vă protejează aplicația dispozitivul și datele. Pentru a vizualiza cronologia: Deschideți fereastra principală a aplicației. În secțiunea Fereastra principală, uită-te în Cronologie pentru a vedea un scurt istoric al activității aplicației. Pentru a vizualiza istoricul activității aplicației, faceți clic pe Vizualizează tot. Aceasta deschide o fereastră cu o descriere detaliată a acțiunilor întreprinse de aplicație și momentul în care au avut loc evenimentele. Pentru a vizualiza un raport detaliat despre aplicație, faceți clic pe Vizualizează rapoarte. Aceasta vă direcționează către fereastra Rapoarte. De asemenea, puteți vizualiza raportul detaliat făcând clic pe Rapoarte în secțiunea Securitate. Fereastra Rapoarte afișează datele sub forma unui tabel. Pentru vizualizarea comodă a rapoartelor, puteți selecta diferite opțiuni de filtrare..
- Usage: In this section, users learn how to use the template effectively. It typically includes code examples, explanations of important functions, and demonstrations of how to achieve specific tasks.
- Components: For template libraries or frameworks, this section outlines the various components and modules available and describes their functionalities. It helps users understand the building blocks of the template.
- License: This section specifies the template's licensing terms and conditions. It ensures users are aware of how they can use, modify the template legally. and not for distribute or resale.
- Additional Resources: Some templates include a section for additional resources, such as links to tutorials, community forums, or support channels. It encourages users to explore more about the template and engage with the community.
- Styling and Responsiveness: The template often incorporates CSS styles to ensure the documentation is visually appealing and easy to read. It may also use responsive design to adapt to different screen sizes and devices.